دستگاه برش کارتن

دستگاه برش کارتن - کارتن ماشین نوروزی

ساخت و فروش دستگاه برش کارتن ( خط کش )

دستگاه خط کش برش برای برش و خط کارتن میباشد که با تنظیم آسان و بدونه نیاز به نصب و راه اندازی آماده استفاده می باشد. توجه داشته باشید که کیفیت برش به جنس تیغ و تیز بودن تیغ ها بستگی دارد.

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره 09124454038 تماس بگیرید.

کارایی دستگاه برش کارتن و روش تولید

دستگاه برش کارتن در زمان راه اندازی هر کارگاه کارتن سازی نصب میشود و دارای تیغ و خط میباشد که توسط تیغ، کارتن را به سایز مورد نظر برش خواهید زد ( شیت ) و توسط خط قسمت کارتن را خط زده، که درب کارتن را تشکیل میدهد.

برای آماده سازی کارتن ۳لا و ۵لا می بایست تنظیمات دستگاه توسط شما تغییر کند. به خصوص قسمت خط دستگاه اگر فشار خط زیاد باشد باعث ترکیده و لح شدن کارتن خواهد شد و اگر فشار خط توسط شما بر روی کمترین فشار تنظیم شده باشد بر روی کارتن خط نمی افتد.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09124454038 تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر:  دستگاه چاپ کارتن فلکسو

جنس تیغ و نحوی ساخت آن

( مقدار سختی ، تنش زدایی و تیزی) تیغ نقش بسیار مهمی در کیفیت برش ورق کارتن دارد. ما در کارتن ماشین نوروزی از مواد اولیه با کیفیت استفاده خواهیم کرد که شما در حین اجرای کار به مشکلی بر خورد نکنید.
برای سفارش دستگاه ( خط کش ) و انواع دستگاه کارتن سازی با ما در ارتباط باشید.

ممنون که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید ، همچنین می توانید از صفحه اینستاگرام کارتن ماشین نوروزی دیدن کنید و با شماره درج شده با ما تماس بگیرید.

تمامی خدمات و محصولات مجموعه کارتن ماشین نوروزی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و همچنین بعد از ساخت دستگاه، به شما نحوه استفاده آموزش داده خواهد شد.

موفق و پیروز باشید